30.03.2012

Chokolade med humor

















chokoladefestival for et par uger siden, faldt jeg i snak med en gut fra Simply Chocolate. Jeg kendte godt lidt til Simply Chocolate i forvejen, men de har meget mere at byde på, end jeg først havde antaget.

Jeg er en sucker for lækker indpakning, og et gennemført brand. Hvis produkterne så viser sig at leve op til brandet, er jeg helt solgt. Det er præcis hvad Simply Chocolate, i mine øjne, formår. De har humor med hele vejen igennem i deres markedsføring.
Idéen bag Simply Chocolate var, at udvikle en chokolade med kant og attitude, som smagte fantastisk, uden for mange dikkedarer. F.eks overfladebehandler de aldrig deres chokolade, som så mange andre chokoladeselskaber gør. Deres koncept går ud på, at hvis man vil have en blank chokolade, så må man temperere den perfekt. Derfor vil man måske nogle gange finde små æstetiske fejl i deres chokolade -  netop fordi de ikke snyder sig frem til udseendet i deres produkter.

Mine favorit chokoladebarer lige nu :-)

















Humoren ved chokoladen, som jeg nævnte tidligere er ikke til at komme udenom. Jeg vil komme med et par eksempler. Du kan f.eks købe en pakke chokolade, hvor der på æsken står "Fashionably Late", hvis du er typen der tit kommer for sent, og har brug for en lille undskyldning til værtinden eller lignende.
Deres påskeæg har prædikatet "More yummy, les bunny", og en sætning som "Oral satisfaction inside", "Try this at home", og "Yes, you can buy me love" er også at finde på nogle af produkterne. Køber du stort ind, så du har brug for en pose, får du en fin papirpose, hvor der står "Do not leave goodies unattended".  Jeg er fan!

En lækker nyhed for mig var, at Simply Chocolate har en butik i Tivoli, hvor man kan lave sticks med frugt, skumfiduser osv, dyppe dem i chokolade, og toppe dem af med din yndlingstopping. Det skal helt sikkert prøves!

Simply Chocolate's produkter kan købes i bla. emmerys, men deres flagship store ligger i Illums underetage. Læs mere om Simply Chocolate HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar