06.03.2012

Kirsten K- bloggeren bag navnet

Lad os få det på plads med det samme! Jeg er madnørd! Madelsker! Madoholic, kald det hvad Du vil, men jeg elsker mad, kemien bag, produktudviklingen og alt hvad der gemmer sig bag mad og måltider er lige mig.

Mit ønske er simpelt:

God velsmagende mad til alle, hver dag!

Derfor har jeg uddannet mig cand.scient i gastronomi og sundhed. Det er en uddannelse fra Landbohøjskolen (KU-LIFE/KU-SCIENCE, kært barn...), en uddannelse der forener det bedste fra gastronomien, viden om sundhed og ernæring samt sensorik på flere planer. Jeg skrev speciale om børns fødevarepræferencer hvorfor de er som de er, og hvordan de kan ændres. Mad er derfor mere end en hobby, det er også en levevej. Min kandidatuddannelse samt projektlederuddannelse har sammen med erhvervserfaring givet mig viden og kompetencer i at arbejde med kulinarisk kvalitet, sensorik og sensoriske tests samt undervisning i sundhed og mad(lavning).

Jeg er pt. projektansat i et hospitalskøkken, hvor jeg arbejder med kulinarisk kvalitet og de ernæringsmæssige udfordringer der et på et hospital, men er altid frisk på flere faglige udfordringer. Jeg underviser gerne, holder foredrag om alt indenfor sundhed, gastronomi og børns fødevarepræferencer.

/Kirsten Kjær
Kontakt mig for flere oplysninger på 22804991 eller kirstenhelene@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar